Damasker

Milda makter så länge sen jag skrev här. Skyller på att jag jobbar ganska intenstivt med att skriva manus till boken om Hitta Hem och att träna och har även firat jul. Men sanningen är att jag tycker det är svårt att motivera att blogga här när jag inte längre springer. Känns som att jag inte har något att säga.

Men. Snart är det Sahara Marathon! Den 26 februari går det av stapeln.

Jag har beställt damasker från Dirty Girl. Många säger att de är bäst. Hr aldrig behövt sådana tidigare men är det någonstans man riskerar sand i skorna så är det väl i Sahara.

feethottie

Fullt så fräsigt mönster beställde icke jag. Riktigt så modig är jag inte. (Bilden från Dirty Girls sida) 

 

2 reaktioner på ”Damasker

  1. Men vad beställde du för mönster då? Flames hade ju passat bra i het öken! Varför inte flames? Jag ser fram emot att följa ditt sandiga äventyr!

    Gilla

Lämna en kommentar